In 11 stappen naar een succesvolle verkoop

1031006_Het-deskundig-vaststellen-van-een-reele-vraagprijsHeeft u plannen om uw huis te verkopen? Of wilt u weten hoe dit in zijn werk gaat? In 11 stappen zorgt Neeskens Makelaars voor een succesvolle verkoop van uw woning. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, komen wij graag een keer bij u langs.

1. Het bespreken van uw wensen.

Zodra u besluit om uw huis, bedrijfspand of project te verkopen maakt één van onze makelaars vrijblijvend en kosteloos een advies op maat. Zo zet u samen met uw makelaar uw huis doelgericht op de markt.

2. Het deskundig vaststellen van een reële vraagprijs.

Tijdens het oriënterend en vrijblijvend verkoopgesprek bepalen wij de waarde van uw woning. Door onze marktkennis en het raadplegen van referentieobjecten kunnen wij u een reële vraagprijs met een verwachte opbrengst van uw huis adviseren.

3. Opname van de woning.

Tijdens de opname van uw huis leggen wij een woningdossier aan zodat wij een mogelijke koper direct van alle belangrijke informatie kunnen voorzien. Het accent ligt op het stylen en fotograferen van de woning om uw huis zo sfeervol mogelijk over te laten komen.

4. Ontwerpen en inzetten promotiepakket.

Bij iedere woning die wij in verkoop nemen zetten wij het promotiepakket in. Dit pakket bestaat uit een luxe full-colour fotobrochure, plaatsing op alle grote woningsites,  door ons opgevraagde relevante gemeentelijke en kadastrale gegevens en deskundige fotografie van uw woning.

5. Promoten van de woning.

Zodra wij uw huis in de verkoop hebben, starten wij met een zoektocht naar de mogelijke kopers. Onze geheel eigen aanpak is commercieel, creatief en actief. Hiervoor maken wij gebruik van prachtige tools zoals een eigen beursstand en een huis-aan-huis krant.

6. Begeleiden van de bezichtigingen.

Zodra zich een potentiële koper aandient, wordt er door ons kantoor een afspraak gemaakt voor een bezichtiging. Tijdens een bezichtiging ligt de regie bij uw makelaar. Hij speelt in op eventuele bezwaren en let op de koopsignalen die afgegeven worden. Uiteraard wordt u op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

7. Het professioneel voeren van de onderhandelingen.

Uw makelaar bespreekt elk op uw woning uitgebracht bod. Tevens neemt hij verschillende onderhandelingstactieken met u door om de optimale prijs voor uw woning te realiseren. Onderhandelen is onze specialiteit! Wij adviseren en u beslist.

8. Opstellen van een gedegen koopovereenkomst.

Zodra de koop tot stand is gekomen stellen wij voor u de koopovereenkomst met bijbehorende documenten op. Deze koopovereenkomst wordt pagina voor pagina met de koper en verkoper doorgenomen om eventuele onduidelijkheden te voorkomen.

9. Het aansturen op weg naar de juiste hypotheek.

Wij volgen het gehele hypotheektraject nauwgezet en sturen zo nodig bij. In samenwerking met intermediair  ’t Zeeuws Hypotheek Huys kunnen wij voor zowel koper als verkoper binnen 48 uur een hypotheekgesprek regelen.

10. Verzorgen van een nauwkeurige vooroplevering.

Voordat de overdracht van uw woning bij de notaris plaatsvindt inspecteren we met koper en verkoper de woning nogmaals. Daarbij worden ook de meterstanden genoteerd.

11. Begeleiden van het notarieel transport.

De laatste stap in het proces is de ondertekening van de akte van levering bij de notaris. Met het zetten van de handtekening gaat het eigendom van de woning over van verkoper naar koper en is de koop onherroepelijk. Uiteraard is uw makelaar hierbij ook aanwezig.

Vrijblijvend verkoopgesprek

Graag maken wij een vrijblijvende en kosteloze afspraak om de waarde van uw woning vast te stellen en u een persoonlijk waarde- en verkoopadvies te geven! Maak een afspraak >